Salida

Yup, esta noche blir det salida!
Blev faktiskt inget Benalmádena igår, för jag var så taskig! Hihihi...
Så ikväll kompenserar jag genmom att till och med följa med till skolan en LÖRDAG KVÄLL för att se MELODIFESTIVALEN! Hör ni hur det låter elller?
Åsa går till skolan en lördagkväll för att se MELODIFESTIVALEN! Men som sagt, det är kompensation för igår ;) För då råkade jag ta vägen nån annan stans ;)


Sabes que yo estoy colgando en tus manos,
así que no me dejes caer..
Sabes que yo estoooooooy colgando en tus manoooooooooos!

Kommentarer
Postat av: madelene

Ja dom är assnygga! :o <3

2009-05-17 @ 10:31:58
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm -- jag tror mina misstankar håller på att besannas . . .

2009-05-18 @ 13:45:48
Postat av: Jennifer

På en toa med Degen eller ? ^^

2009-05-18 @ 16:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0