The prom

Buenas tardes!

Ja, i lördags var det bal då! Jättetrevligt, verkligen =) Även om alla inte hade balklänning och allt vad det är (tror inte det var mer än 10 pers som hade långklänning) så var det så himla fint! Vi var på ett jättefint hotell och fick god mat, vin och sådär. Alla var sååå fina! =)
Klockan ett kom "partybussen" och hämtade oss för att dra vidare till partystället nummer ett här på solkusten - Puerto Banús! Vi elever hade nämligen beställt en buss, för med taxi kostar det väl 50-60 Euro att åka dit. Det var askul i bussen, stämningen var på topp! =D Väl framme håller väl inte alla ihop, är lite svårt när man är typ 40 pers eller nåt. Men jag hade jättekul, och tillslut slutade det väl på Dreamers för de flesta ändå, och där hade alla svenskar blivit insläppta på övervåningen, vet inte varför men? Var första gången jag var på övervåningen på Dreamers i alla fall =p Där var det också jättetrevligt, och vid halvsjusnåret begav vi oss i taxi iväg till busstationen för att invänta bussen hem till funkan..
Väl hemma kunde jag och Veronika inte motstå att gå till ett café för lite desayuno - pan con aceite!!! Har aldrig varit godare med det tror jag ;)
Såå, halv 11 kom jag hem haha. Men det var en väldigt lyckad kväll iaf! =)

... och kort vill ni väl se? ;)





   





Kommentarer
Postat av: Madelene

vi kan ta det när du kommer hem :) Du kommer alltid ha mig med åsa <3 love you baby.

2009-05-25 @ 19:59:59
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: alexandra

Åsa, ladda upp alla balbilder på facebook!

2009-05-27 @ 22:47:19
Postat av: Madelene

Kolla den här länken åsa, se om du får någon flashback.. älskar dig!



http://www.iamshaman.com/library/flashback.htm

2009-05-29 @ 14:45:09
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är jätte synd om william, men det går väl över snart hoppas jag =) Jag har all tid i världen bara jag får träffa dig, saknar dig så =( bara du slår en plin gnär du är i sverige =) <3

2009-06-04 @ 15:29:32
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0