I'm alive!

Ja, jag överlevde denna undersökningen igår, haha.
Men fy faaan alltså, det var något av det värsta jag har varit med om alltså! Och jag är nog den jobbigaste patienten man kan ha på ett sjukhus, tycker nästan synd om de som får handskas med mig. Haha.

Så igår blev det internationella ferian då. Var en okej kväll, men ikväll ska det bli ännu roligare!
Var på stranden i typ fyra timmar förut också, gött dää... Så fick jag lever till lunch idag, det som jag inte stekte igår när jag fick det till middag också =) hihi.

Sitter i en park med zona wi-fi nu. Men man kanske skulle ta och gå hem och börja göra sig i ordning.. Ska ju ut så tidigt idag, typ vid nio. För min syster ska dansa för TV på ferian, så tänkte jag skulle se det.


Jaja, nos vemos en la feria ;)




Kommentarer
Postat av: Karin

Hej , ja stockholm är nice, men valborg va inte så lyckad, jag var själv för Vide jobba hela natten så de fanns inte så mycket att göra :/ men men , de tar vi igen till sommarn :D



Älskar dig <3

2009-05-02 @ 21:51:29
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det va evigheter sen vi umgicks. tråkit att vi sluta umgås tycker jag. men ses måste vi när du kommer hem. Varför har du vart på sjukhus? :S saknar dig puss <3

2009-05-05 @ 10:51:25
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0