Dåligt med uppdateringar

Nu har Annie klagat på att jag uppdaterar för sällan så jag får väl klämma in en liten uppdatering då.

Okej, veckan har bestått av plugg, plugg, plugg och plugg. Från måndag till igår skrev jag på samhäll/geografiarbetet som jag tillslut lämnade in igår. En analys av Argentina...
Dessutom har jag gått och dragit på mig en förkylning. Jodeeeer... Men nu börjar den på att gå över, fast har dock istället gått över mer till huvudvärk vilket inte heller är någon höjdare. Kanske har fått svininfluensan? Åt ju i Mexicos caseta när det var Feria i helgen. Ska till läkaren ikväll så jag kan ju fråga honom om jag har svininfluensa, haha.

Har även gjort reading & listening på nationella engelska B idag. Blev väl fiasko av alltihopa det. Känns inte som engelskan är på topp här nere när man tänker allt man ska säga på spanska istället osv. Men men, jag åkte ju inte hit för att lära mig engelska heller!

Mer då, qué pasa? Skulle ha blivit Puerto Banús ikväll, men mitt huvud / min näsa hindrar mig från det. Imorgon är det Tex Mex-buffé som en slags studentskiva, och eftersom det är så få studenter i år får tvåorna gå också. Så varför inte? ;) Efter det blir det Puerto Banús istället för idag, och jag hoppas, snälla snääääälllla, att jag känner mig bättre imorgon!

Idag slutar vi tidigare eftersom vi inte har nån engelska när vi haft nationella prov idag, så då ska vi gå och fika litegrann. Sen ska jag gå hem och lägga mig tror jag, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maddö

Du är snygg <3

2009-05-11 @ 17:25:30
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0