18 maj = en månad till 18 juni!!!

Idag är det exakt en månad tills jag åker hem... och FY FAN för det!

Okej, det är inte det att jag inte trivs hemma eller att jag inte saknar er eller nåt, för det gör jag och det vet ni att jag gör!
Men jag vill inte härifrååååååån! =(
I december var jag helt i extas redan en månad innan jag skulle till Sverige, jag drömde till och med om Sverige och allt jag tänkte på kretsade kring det. Men nu... Ska jag vara ärlig skulle jag typ vilja skjuta upp hemresan ett par månader eller nåt..

Men men. Pappa och Konrad kommer i alla fall ner den 12 juni och åker hem tillsammans med mig, det är ett stort plus. Ska bli så himla kul att dom kommer ner! Längtar, men ändå inte, för när dom kommer vet jag att jag bara har några dagar kvar här! :O

Jaja, helgen då? Haha.. Lördagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig precis, men lite roligt var det i alla fall =p
Fredagen var underbar, de verdad.. =)
Denna helg är det bal på lördagen! Och min baldejt är................................ (trumvirvel) Veronika! Haha. Men det är ju inte "min" bal, jag har ju den i trean. Ettor och tvåor får gå på treornas för att det här är en så liten skola. Om endast treorna skulle vara själva på sin bal skulle det bara bli 20 pers eller nåt på balen. Eller hur många går i trean här? Ja, det är nåt sånt =p


Nej, slut med bloggandet, nu ska jag titta på konflikterna i Nigeria!
Ciaaaao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm, hope the mum in the family is fine.

Otheriwise, I'm your mam, so...go for it ÄÄsa!

2009-05-20 @ 21:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0