Sierra Nevada + ¡tiempo buenísimo!

¡Hola!
I fredags var det Sierra Nevada med skolan. Och madre mia vad fint det var dar! Och var harligt det var att aka skidor dar! Det var min basta skidupplevelse kan jag ju latt saga! Vadret var perfekt, alltsa perfekt perfekt! Inte ett moln pa himlen. Och det var varmt, man fick farg som fan i ansiktet. Underbart helt enkelt! Skidbackarna hemma i Sverige kan slanga sig i vaggen, det lovar jag er. Ni skulle bara ha sett hur harligt det var dar alltsa! Sitter pa internetcafé nu, sa ni far se lite bilder nan annan dag. Dock mobilbilder, ville inte ta med kameran.

Sen pa fredagen var jag sa himla trott nar vi kom hem, hade ju gatt upp tjugo over fyra pa morgonen/natten. Sa jag gick hem till Hanna och tog det lugnt dar, tittade lite pa lejonkungen och pratade en massa =)

Pa lordagen var det lika bra vader igen, sa borjade dagen med en springtur langs strandpromenaden, hem och at en underbar havregrynsgrotsfrukost och sen ner till playan igen. Lag dar i flera timmar, sa skont! =) Men mindre skont att jag brande upp bakbenen och ryggen sa det fortfarande svider som fan! Gor nastan ont att sitta pa stolen har ju, haha. Pa eftermiddagen pluggade jag typ och hjalpte min "mamma" lite med maten. Senare vart det utgang da. Har val haft roligare, men det var helt okej =)

Idag blev det playan igen. Och pluggande till samhallsprovet vi har imorgon. At en asgod glass =D Och sa rakade jag ata "lunch" klockan halv sex idag! HAHA! Nu har jag att blivit for spansk ;) Men da blir jag inte hungrig till middagen i alla fall, som man ater vid tiotiden har i Spanien! I Sverige sover jag klockan tio, har sitter jag och ater middag da. Sjukt, haha. Men det ar kul att prova pa spanjorernas vanor =)

Och vet ni, att tiden gar sa fort sa snart far jag besok hit ner! Farmor och Farmax kommer den 9 april, och mina chicas (Jennifer, Emma, Karin, Sofie) kommer den 13 april! Mindre an en manad kvar ju. Aaa, tiden gar sa fort sa jag hinner inte med tror jag! Vill inte att tiden ska ga fort, for da ar det mindre tid tills jag ska hem till Sverige. Vill inte deeeeeet! Vill stanna haaar!

Nej, nu far det vara fardigt med det har datanordandet. Besitos pa er dar uppe i Norden!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Guu vad jag längtar :DD inte länge kvar ju nu :DD <3

2009-03-16 @ 08:24:07
Postat av: Daddyfoam

Tjaba från ett slaskigt Hagfors. Hörru, akta dej så du inte bränner frambenen också, bäst att lägga benen på ryggen.{`¤´} Ser fram mot bilderna, ha´t gôtt Åzz.

2009-03-16 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0