Pustar ut!

Nu har jag nyss hållt mitt tal nationella prov-tal till Svenska B. Och nu känns det så jävla skönt kan jag lova er! Stod framför spegeln och övade hela eftermiddagen igår. Men nu är det färdigt, och det gick bra =)

För övrigt hade jag en asbra helg =) Kort kommer från i fredags, då vi var i Málaga och firade Annie som fyllde år i lördags!

Är så lycklig över att ha hållt mitt tal nu alltså, för några timmar sen var jag så nervös! Gick hit till skolan halv nio imorse och ställde mig inne på toaletten framför spegeln och övade, haha.

Uppdaterar imorgon igen! Eller senare idag om jag har lust =) Har utvecklingssamtal efter skolan också.

Kommentarer
Postat av: M-kuz

Grattis, skönt att ha detta gjort förstår jag.

Två dm nysnö här och snöskottning, det är mysigt det också! Sommartid ikväll. Släcker ni oxå ljuset ikväll? Gör det!

2009-03-28 @ 13:18:01
Postat av: Madelene

Jo jag tappade bort mig :( jätte läskigt! ja nu ska jag ta det lugnt framöver :O puss, älskar & saknar dig min vän <3

2009-03-30 @ 15:04:56
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0