Playaaaan

Hola, hur är det hemma då? Blött, slaskigt, kallt? Själv har man väl haft minst 20 grader och legat på stranden i bikini idag. Så skööönt! =) Hade lite picknick också, med nybakat bröd, marmelad, salami, jordgubbar och så. Här i Spanien flödar jordgubbarna redan som de gör i Sverige runt midsommar, och det är mars! Snacka om härligt ;)

Helgen då?
I fredags blev det utgång. Först var vi hemma hos två från skolan som flyttat till lägenhet, sen ut i "funkan"!

I lördags var det födelsedagsfest för min värdsyster Ana som fyller år på tisdag. Köpte henne ett halsband och en ring. Men det verkar vara mer vanligt att ge varandra kläder här i Spanien när man fyller år, för gud vad mycket kläder hon fick av sina kompisar! Alla hennes kompisar hade typ köpt kläder och skor och så. Och när det är fiesta här i Spanien innebär det såklart också mat, maaaat, och maaaaat i mängder! Hon hade piñata också! =) Första gången jag har varit på en födelsedagsfest med piñata, så det var kul =) Antar att ni vet vad piñata är? Sök på det på google annars, orkar inte förklara.
Efter att vi hade ätit och Ana hade fått alla presenter åkte vi hem och gjorde oss iordning. Sen följde jag med henne och hennes kompisar på utgång. Så det var en trevlig kväll =) Kul att umgås med spanjorer också.

Nu är inte ens Ana med på den här bilden då, men =p Det syns vem som är svensk i alla fall. Haha.



Idag har det varit playan då =D Sitter på ett café med laptopen och dricker naturell mango-juice, jättegott!
Min värdmamma har köpt lever åt mig igen, så jag hoppas jag får det ikväll. Hihi.




På kvällen blev det utgång..


Nu får ni fan vara glada åt mina bilder, det är assegt att lägga upp bilder på den här bloggen, har suttit här i två timmar. Joder!


Puss

Kommentarer
Postat av: Paps

Härliga bilder -- frågan är om jag kan hålla mig till juni… Snöoväder i går igen. Där kan man snacka om joder! P&K

2009-03-09 @ 10:05:57
Postat av: Äggad

Syns vem som är snyggast på bilden också ;) . En månad kvar typ nu :D älskar och saknar dig vännen<3

2009-03-11 @ 12:56:36
Postat av: Anonym

2009-03-13 @ 21:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0