Nationella!

Fick full pott på mitt tal i Svenska B nationella, det var jääävligt gött =) Imorgon är det dags för nationella Svenska B igen, men den här gången ska vi skriva i fem timmar. Tur att vi får skriva med laptoparna i alla fall, till att sitta där med papper och penna och sudda och ha sig skulle ju vara ett mierda det! Jaa, så det blir att handla lite mörk choklad, jordgubbar och så till att ha och tugga på när man sitter och skriver imorgon..

Ja, annars då, que pasa? Helgen var väldans bra, bästa på läääänge ;) Sen på söndagen var jag på Tivoli i Benalmádena och tittade på min "syster" som dansade. Emma min fotbollskompis kom dit också, så vi åkte lite karusell och så. Fanns väl inte så många i våran smak, men det var kul i alla fall =) Men det var så kallt i söndags, säkert 14 grader eller nåt, och så blåste det. Sen blev vi blöta i en karusell som var som en miniversion av Flumeride så det var kallt som faaan. Passade bra med en varm dusch sen när jag kom hem!





Tänkte lägga upp mer bilder, men detta internet slutar funka stup i kvarten på det här jävla caféet + att det alltid är så segt att ladda upp kort på bloggen, så ni får nöja er med två bilder så länge. Vill ni se mer får ni gå in på facebook, lägger upp mycket fler bilder där än vad jag gör på bloggen!

Besitos

Kommentarer
Postat av: M-kuz

Kul att det går bra i skolan, hoppas du mår bra oxå!

Kramar M

2009-04-01 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0