Integral

Gissa vad som låg i brödlådan när jag drog ut den och kollade igår? Jo, ett grovt riktigt fullkornsbröd från Lidl! Och så glad jag blev då =) Ni där hemma tänker säkert "Men vadå? Vad är det för speciellt med det?" , men ni ska bara veta hur gott det var med fullkornsbröd med paté de higado de cerdo var imorse när man nästan alltid får vitt bröd!

Annars då. Tillbaka till skolan efter semana blanca. Córdoba fredag-lördag var nice. Hade så kul =p Sedan lördagen har det typ regnat hela tiden, så har inte hänt så mycket. I lördagskväll var jag bara hemma heeela kvällen. Hoppas att det blir bättre väder mot slutet av veckan, för på fredag ska vi ju till Sierra Nevada på friluftsdag. Skidåkning nere på spanska solkusten, det låter väl kul? =) Det tror jag att det blir - om det blir bra väder vill säga.

Idag ska jag gå tillbaka till fotbollen, om det inte börjar regna mer. För nu känner jag mig bra och absolut frisk igen =) Var ute och sprang typ en timme i söndags, tror inte jag har sprungit så länge förut? Men det var skönt, att bara springa och lyssna på musiken i lurarna och inte tänka på nåt annat liksom. Fast saknar att springa i skogen, även om det är fint att springa vid strandpromenaden vid havet också. Dock lite blåsigt!

Mycket plugg på G nu också. Ska tenta av steg 3 i spanskan, så ska göra avtentningsproven på tosdag och nästa torsdag. Gamla nationella prov. Geografiprov har jag på torsdag. Och så ska webdesignarbetet vara färdigt nästa onsdag. Samhällsprov, historiaredovisning. Ska ha läst ut en spansk liten bok tills på torsdag.. Men det jag gruvar mig för är de nationella proven i svenska och engelska, which are coming up soon! Börjar förbereda oss i svenskan nu...
Jaja. Ska jobba lite med webdesignen..

Puss på er där hemma.

PS. Kort från Córdoba kommer när jag och Emma har bytt kort, antagligen någon gång nu i veckan.


Kommentarer
Postat av: Mamkuz

Efter regn kommer sol, även på solkusten (gammalt djungelordspråk). Hoppas alla proven går bra. Idag har mormor och jag varit och firat hennes bror i Sörrrby. Ha det bra gumman!

2009-03-07 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0