Home alone

Imorse åkte mina värdföräldrar till Portugal tills på söndag. Så jag och Ana ska vara själva nu under helgen. Och hon är ju så rädd för allt möjligt så jag har inte varit med om liknande tror jag! Hon tror alltid att det ska komma in någon i huset när vi är ensamma, och vågar nästan aldrig vara hemma själv. "Åsa, cuando te vayas, cierra la puerta vale?" sa hon imorse innan hon gick. Det är väl klart jag stänger dörren om jag går hemifrån, haha =p
Men det kommer nog inte gå någon nöd på oss under helgen inte, mina föräldrar har varit så snälla och köpt hem massa saker som de vet att jag tycker om, som lever, fullkornsbröd från Lidl, leverpastej =) Då blev jag glaaad =D Mitt fullkornsbröd tog ju slut förra veckan, så då tänkte jag att nu får jag väl inte riktigt fullkornsbröd förrän jag kommer till Sverige i sommar, men så köpte dom nytt nu direkt =) Trodde aldrig jag skulle vara så tacksam för ett speciellt bröd =p

Imorgon ska vi till Málaga, middag, bowling, utgång och sen morgontåget hem! Tror det blir jättekul =) Annie fyller ju 19 på lördag, så vi måste ju fira henne.

Nej, nu ska jag gå och få reda på hur det gick på geografiprovet! Hoppas det gick bra =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0