Una semana en Suecia...

Lo siento för dålig uppdatering....

Men herregud, vad fort det har gått!
Nu har skolan slutat, studenterna har tagit studenten, pappa och Konrad har hunnit komma ner och åka hem tillbaka med mig, midsommar har varit, jag har flyttat ur värdfamiljen, vi gäststudenter har sagt hejdå till varandra... Och det känns som att allt detta har hänt snabbare än vad jag knäpper i fingrarna!
Den sista tiden i Spanien var jääääättebra i alla fall! Men lite stressig - och än har jag inte slappnat av, för på torsdag drar jag tillbaka ner till Spanien igen!

Delar en lägenhet med en tjej nu, och lägenheten ligger alldeles peeerfekt! Så den blev jag nöjd med =)

Ja, nu när jag är i Sverige försöker jag hinna umgås med alla jag vill, träffa familj och så. Och såklart ÄTA massa svensk mat jag saknar! Vräkte i mig ett helt blodpuddingpaket förut! (Förutom några enstaka skivor..) Ikväll har jag ätit jag mammas pastagratäng också..
Har även hunnit med att springa i vågbacken, guuud sö gött =) Saknar att springa i skogen så mycket i Spanien, jävla asfalt...

Jaja, lite pictures vill ni väl se?

Midsommar med de bästa <3





Lite kort från när pappa och Konrad var nere...





På torsdag åker jag ner till Spanien igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0