Schoooool's out!

Det här är underbart, nu gör jag mina sista lektioner idag!
Har fått reda på de i stort sett alla betyg och det ser ut såhär: MVG i: Svenska B, Historia B, Geografi A, Samhäll B, Astronomi, Webdesign, Spanska steg 4.
Sen har jag kurserna jag avslutade i våras: Matte B, Spanska steg 2 och Spanska steg 3, och de kurserna fick jag också MVG i.
Så jag är daaamn nöjd hittils ;) Det enda jag har kvar att få reda på är Engelska B och idrotten. Men idrotten gör det inte så mycket om jag råkar få ett VG. Fast engelskan vill jag ha MVG i. Får väl se efter Book reporten idag..
Åt middag med några från mitt lilla jobb igår, engelskmän och irländare, så fick väl öva engelskan lite. Men gud, jag känner ju hur jag suger som en jävla apa på engelska och bara vill gå över och prata spanska istället!
Sanningen är den att spanska känns naturligare att prata för mig än engelska nu. Möter jag en person som pratar både spanska och engelska föredrar jag att vi pratar spanska. Men men, let's hope att book reporten går bra nu i alla fall och att jag får ett bra betyg i engelskan.

Nu när denna dagen är färdig är det bara att softa som gäller, faan vad gött.. Stranden, stranden, stranden!

Pappa och Konrad kommer på fredag, så kuuuuul! =D Saknar dom jättemycket, har ju inte sett dem på ett halvår och så länge har jag aldrig varit utan dom förut. Och mamma, jag saknar dig också! Och mormor, och..... ja alla! Mina guapas hemma i lilla Hagfors också... Syns på midsommar. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig som fan <33

2009-06-10 @ 10:43:39
Postat av: Anonym

blir så glad när jag läser =) glad för din skull , du är så duktig åsa =) saknar dig, hoppas vi ses snart.. <3

2009-06-17 @ 22:18:04
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0