Temprano

Klockan är nio på morgonen, mmmm jag är vaken! Men det är inte för att festen inte tagit slut än som det brukar haha ;) kunde inte somna om när Diego åkte till jobbet imorse, så jag tog väl och tittade till datorn då.

haha han kom i alla fall till jobbet idag, igår när han skulle åka ville jag sååå gärna ha honom kvar, och han var sååå trött, så han råkade stanna hos mig istället, bättre det =) sen stannade han i lägenheten när jag drog till Plaza Mayor med Alexandra, Maria & Nicole. Var tvungen att ha nya underkläder, för här i sist blev ju några askgråa för att Åsa inte kan tvätta kläder efter ordning!!!! (förlåt mamma, men jag tror jag har ärvt det av dig..)
Klockan fem går vi såklart till IKEA för där säljer de köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt för en euro efter fem. Diego kom dit och åt med oss också, sen åkte jag och alexandra tillbaka till funkan med honom. sen lagade han mat till mig på kvällen också, graacias =)

Idag måste jag till stranden i alla fall, har inte varit där sen en snabb sväng i lördags. ångesten börjar komma... måste till gymmet också, har inte varit där heller sen i fredags. tror jag går på cykling kl 18 eller kl 21.

Imorgon får jag besök jaaa, Madde, Karin & Emma =D ska bli fett kuuuuul! åker och möter dom på kvällen, om ni inte är för trötta efter resan drar vi ut? haha.


Ciaaaaaao


... cuidado, que mi corazón está colgando en tus manos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0