Spaaaaaaaaaaain

Vet ni vad jag har gjort då? Jag hittade ett trådlöst internet till min lägenhet så jag kan vara inne på internet i lägenheten nuuuuuu! =D

Inatt var jag i Marbella och partajade lite med Alex & hennes syster och Maria, för jag var ledig. Men min snygging skulle så gärna komma hit så han fick väl sova över här medans jag var i Marbella då. Haha, kom hem när han skulle till jobbet sju på morgonen. Märkte att han hade lämnat pipas på mitt rum också så jag sitter och äter det nu ;) Graciaaaas mi lindo..

Jobbet går väl bra, ska jobba nu under veckan och till helgen. Men tycker det är lite töligt att jobba fredag och lördag NATT liksom...

MADDE WALLMON min darling kommer hit den 29 juli, fan vad nice! Och Emma också =) Inte Emma Hallin utan Emma Persson från exääääär... ;) Och min Karin petter kommer också, hon skulle väl boka boljett idag va? Ska ha så jäääääla kul ska jag lova er ;)





Mis dias sin ti son como un cielo
Sin lunas plateadas
Ni rastros de sol
Mis dias sin ti son solo un eco
Que siempre repite
La misma cancion


Mhmm, me gustas tanto mi guapo, quiero quedarme siempre contigo...

Kommentarer
Postat av: Madelene

JA, JAG KOMMER TILL DIG SNART! ELLER VI GÖR! <3<3 VI SKA HA SÅ JÄVLA ROLIGT!

2009-07-07 @ 17:47:53
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: K

Bokat och klart !

jag stannar en dag längre åxå :D åker 12 :P

älskar dej <3

2009-07-07 @ 22:14:14
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0