Nurses and doctors..

Ikväll var det nurses and doctors på Tramps. Och jag sprang runt i varenda chino i hela funkan tror jag, men inte fan hade de några sjuksköterskegrejer för att klä ut sig! Eller så fattade dessa kineserna varken engelska eller spanska.
Så tillslut fick det bli ett hårband för 1 euro som jag bara målade ett rött kors på. Visste dock inte vad jag skulle måla med så jag kletade dit ett kors med rött läppstift haha ;) Så nu sitter jag här med läppstift i hela luggen!

So this was my look tonight! + vit kjol och klackskor =)



Gick inte ut efter jobbet idag även om det är fredag. Började fantisera om fullkornsbröd med tomat och ost, som man kör i mikron så att tomaten blir varm och osten smälter - och inatt kändes det faktiskt mer lockande än vodkalimon, smirnoff ice, tequilashots o lo que sea.


Imorgon SKA jag till stranden!

Besitos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0