Lite shopping i hettan

HOLAAA!
Lite update om vad som händer nere på solkusten =)
Inatt sov D här, åt telepizza igen ;) Sen idag gick jag till gymmet, mitt nya gym som jag ääääälskar! Har nämligen hittat ett gym precis nedanför mig som jag bara behövde betala 24 euro för! (en månad) Och klasser ingår också, så jag kan gå på spinning och liknande bodypump och allt! Idag sprang jag på rullbandet och jag älskar rullbandet också, det är jättehärligt att springa på det och jag blir inte ens uttråkad även om man bara springer på ett band.
Ja, jag gillar mitt nya gym skarpt i alla fall (Y)

Sen drog jag till La Cañada och shoppade lite med Maria & Nicole. Fick mig två kjolar, en tubtopp, en lite partyaktig topp, örhängen och matchande trosor & BH.
Tillbaka i min lägenhet sitter jag och äter maiz frito och funderar på om jag ska ta med en wasasmörgås med rökt lax på =)
Alexandra sover hos mig ikväll. Blir att gå ut litegrann, för idag kom Linn (en tjej från skolan här) och hennes kompis ner.
Men ja, går ut gör vi väl inte förrän vid ettiden ändå så. Här nere är natten ung heeeeeela natten, minst sagt ;)

Ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0