I dont wanna work today

I don't wanna work today, lalalalalala.... Nu har jag lagt ner detta jobbet, och det känns jävligt gött! Inkastare ska man inte vara längre än några veckor såhär, haha.

Sååå, under helgen har jag firat ;) I fredags åkte jag med D till några av hans kompisar, badade i poolen och så. Sen drog vi och några till till stranden med lite cervezas och tinto verano. Sen vart det old town med Alexandra och Maria, var också treevligt.

Lördagen vaknade jag av att telefonen ringer. Ska göra mig iordning och följa med Maria till några som skulle fira en som fyllde år, men jag HITTAR INTE NYCKLARNA! Letar igenom hela lägenheten 80 gånger men hittar nada! Letar i skafferiet, kylskåpet, papperskorgarna och över jävla allt, men tillslut efter en timme eller nåt hittade jag dom i soffan, under kuddarna. Haha.
Så då bar det av upp till Mijas, där åt grillat och badade i poolen, tog lite drinkar och så.
Sen drog vi till Nikki Beach, som är på bilden här (från google).


Var lite konstigt att festa på dagen när det var ljust och allt, men det var nice ställe som fan. Svindyrt dock, men betalade som vanligt inte så mycket ^^, Var nere och badade i havet och så också. Mm, jag gillade det stället. Wanna go again..

Idag då? Har varit med Maria på stranden, inte så mycket mer.. Alexandra kommer sen också, hoppas lägenheten hon skulle kolla på i Marbella nu var bra!



Ciaaaao cabrones ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0