Frukost klockan sex

Haha klockan är sex på eftermiddagen och jag har jämt ätit dagens första mål (havregrynsgröt). Snacka om att min dygnsrytm är lite raro här!

Har hunnit med en timme på stranden också. Jag tror jag har blivit solskadad nu, får fan dåligt samvete om jag missar att vara på stranden nån dag.
Men igår var D hos mig, så det var värt att missa stranden hehe ;) Så bjöd han mig på mat på ett jäääättegott ställe som jag inte hade ätit på förut. Ligger typ 5 minuter från mig, så nu vet jag vart jag ska gå när jag inte orkar laga mat! haha.

Är skapligt lett på mitt jobb nu också! Igår var det dock rätt så kul tack vare fulla danskar. Men jaa... Jag vill inte jag vill inte JAG VILL INTE jobba denna helgen igen!

Vet ni, in söndags gjorde jag, Alexandra och hennes syster sån där parasailing! När man åker som en slags fallskärm som sitter fast i en båt, jättehögt upp i luften!

(Jag är i mitten =p)







Och sen fick vi landa ner i vattnet!


Det var fett kul alltså! Var lätt värt 40 euro. Vill igeeeeen! Men efter detta vet jag inte om jag någonsin kommer våga hoppa fallskärm, aaaawww... Men det var jättehärligt!


Besitos

Kommentarer
Postat av: Karin

men åsa, säg upp dig då och ta lite semester och få tillbaka dygnrytmen så mår du bra, så vänder vi dygnet igen när jag kommer :D



Älskar dig <3

2009-07-16 @ 16:32:13
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag saknar dig, ska bli så jävla roligt att komma..

Är bara 12dagar kvar! :D

loveyou <3

2009-07-17 @ 14:39:24
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Mamkuz

Usch det var läskiga bilder...

Vi längtar efter dig, snart är du hemma!

2009-07-19 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0