Friday night

... och jag ska jobba. Nu är det idag, sen imorgon, sen får det fan vara nog tror jag. Vill ha lediga helger...

Inatt sov i alla fall D här igen, me gusta =) Sen gick jag och träffade Hanna när hon slutade, tittade in hennes nya lägenhet och så blev hon med till min en sväng.

Har inte varit nå på stranden idag heller, va faaaan. Har ju varit förkyld nu under veckan så jag har suttit inne för att vila. Men igår kunde jag inte hålla mig så jag drog ner nån timme på stranden ändå. Har nog fått brunorexi tror jag. Hahaha ;)




Men vem kan hålla sig ifrån detta när man bor 2 min från det? Nej just dä! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorå jag va helt j*vla grön.. Sen använde jag silverschampo och blev turkos :p Då prova jag askorbinsyra så allt det grön/turkosa är typ bort, fast lite är kvar.. Sååå tragiskt alltså.. Och jag ser förresten fram emot att du snart är hemma i sverige ;p

2009-07-10 @ 23:48:10
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0