Calor

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, börjar bli en vana =P haha förlåt.

Det är väldigt, väääldigt varmt här alltså! Var fan dålig häromdagen bara för det var så varmt, eller hade väl sovit dåligt några nätter också men. men varför hade jag sovit dåligt då? OCKSÅ FÖR ATT DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT!
Men missuppfatta mig inte, jag klagar inte för jag föredrar det här framför svenskt regn varannan dag iallafall ;)

I fredags var jag ute, men var sjukt otaggad så det var typ inge kul. Igår var bättre däremot; jag, Maria & Nicole drog till Puerto Banús. Började hemma hos någon som bodde där, sen vart det ut i bargatorna, Dreamers, Olivia, you name it. Älskar det  =)

Idag har jag bara vilat, inomhus. för det är mulet, kors i taket! fortfarande lika varmt dock... Diego kommer hit ikväll så vi ska bara se på film och så =)

Alexandra har fått boende nu i alla fall, gött för henne! Marbella centrum, naaajs =) så nu är jag själv igen tills madde, emma & karin kommer på onsdag. Men Diego kommer ju och sover här ändå så =)



Psssssst, tjejer ni från skolan här nere, vet ni vilka skor jag hade när jag gick ut här om dagen?



Hahahahahahahaha!



Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ciao, regn varje dag tyvärr. Sjön är så stor så bryggan vill iväg. Vad är det för storlek på skorna, vill ju pröva...

Må bra, drick mkt i värmen, vatten menar ja...

2009-07-26 @ 23:57:33
Postat av: Madeleneeee

TVÅ DAGAR KVAR! hur mycke kosta skorna?! <3

2009-07-27 @ 23:22:59
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0