På Arlanda

Jaha, då var det dags att dra tillbaka till Spanien då. Igår blev det lite ändrade planer med resan till Arlanda. Så jag hann inte äta tacos med tjejerna och säga hejdå =( Men Jennifer åkte med i bilen ett tag för att gå av hos sin pojkvän i Munkfors, så henne hann jag med ett litet hejdå till i alla fall. Övernattade hos pappa för att ta tåget från Karlstad imorse vid sjutiden. Var på Sthlm central vid tjugo i tio, och mitt plan går klockan tre... Vilket innebär ganska mycket väntetid då. Tog Arlanda X-press hit, så det är väl lite strosande i affärer och internetuthyrning som får fördriva tiden fram tills jag ska gå och checka in. Träffade Anna Pettersson förut, men hon skulle med ett tidigare plan. Får väl se om jag träffar på nån annan gäststudent som kanske ska med mitt plan. Än så länge vet jag ingen som ska med samma plan som mig.

Det var en jättesöt affär som hade provsmakning på rökt lax, knäckebröd och pepparrotsvisp, så jag har varit där och tagit för mig lite =) Köpte även en älgsalamikorv till min spanska familj. Får se om de äter den då; hjortronsylten de fick när jag flyttade dit i september har de ju inte ens öppnat än! (Använde jag ; - tecknet rätt där pappa?)

Som sagt, klockan tre åker jag då. Ska mellanlanda i Barcelona och vänta där ett litet tag också. Är i Málaga vid halv tio-tiden. Ska försöka sova på flyget, men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl inte orka somna. Försökte ju sova på tåget förut också, men det gick inte heller. Kanske slumrade till nån minut sådär. Så då satt jag och tittade ut genom fönstret på mitt fina, kalla Sverige istället. Men det ska bli skönt att komma ner tillbaka till Spanien nu. Skulle bara må ännu dåligare av att vara hemma i Sverige, och speciellt i Hagfors, nu när det blev som det blev med allt...

Bueno, då ses vi väl till midsommar igen då Sverige!


Kommentarer
Postat av: Karin

Längtar redan till midsommar <3

2009-01-06 @ 21:24:07
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Paps

Helt rätt användning av semikolon – bingo!

2009-01-07 @ 22:05:22
Postat av: MAdelenew

Är länge tills du kommer hem :( saknar dig redan <3

2009-01-08 @ 00:03:11
Postat av: Paps

... men ”dåligare" ...? Hrmf ;>)

2009-01-08 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0