New year...

2009, nytt år - nytt liv? 2008 slutade förjävligt i alla fall. Men jag hoppas att 2009 blir ett bra år nu.
Drar tillbaka till Spanien på tisdag och jag tror det blir bra för mig. Skulle nog bli ganska jobbigt att vara kvar här hemma med tanke på det som hänt...

Inatt sov Karin Brodin hos mig i alla fall. Åkte till Milano och åt när vi vaknat och gjort oss iordning, sen åkte vi hem till henne i Uddeholm och satt vid brasan och så =) Åkte till Herrgården och tog lite kort, sen drog vi vidare till Exär. Åkte hem till Madde W och dit kom Sara sen också. Kul att umgås med henne, det var ju inte igår precis! Sen åkte jag och Karin vidare till hennes och Mickes lägenhet, som jag inte hade sett förrän idag. Drack te och tittade på gamla kort på hennes dator och så. Sen skjutsade Karin och Micke hem mig till Hagfors så jag fick äta mat och så. Tack för att du tog hand om mig idag Karin <3 Det behövde jag. Älskar dig..

Imorgon blir det bio med Jennifer, Karin och Madde W. Twilight ska vi se... Och så ska jag leka med Jennifer den röööde innan bion börjar =) <3

Hoppas ni får ett bra 2009 ni också, allihopa..

Kommentarer
Postat av: Josefin

vad är det som har gjort att det nya året började förjävligt? :( var iaf kul å se dig en snabbis i parken på jul! <3

2009-01-04 @ 15:21:49
URL: http://josefineet.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart jag ställer upp för dig när du mår dåligt, Hade de skit kul <3

Du är underbar. Älskar dig <3

2009-01-05 @ 22:43:10
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0