Enferma!

I helgen hade jag planerat filmkvall pa fredagen och Ikea & Plaza Mayor pa lordagen...
Men vaknade med 39 graders feber pa fredagsmorgonen, men kande mig lite bettre efter ett tag, sa jag tankte "nej men visst, jag kan nog ga till skolan anda!" Sa jag gick upp och at frukost och duschade, men blev sa yr nar jag stod i duschen sa det fick bli att stanna hemma anda. Smartast sa kanske...

Pa lordagmorgonen var jag inte ett dugg utvilad nar jag vaknade, pa grund av att jag legat och hostat halva natten! Sa jag orkade inte folja med till Ikea och Plaza Mayor.. Blev sangen igen med massa baljande av varm mjolk med honung. Verkar typ son spanjorerna tror att honung ar varsta mirakelmedicinen. Har ju 50 % honung och 50 % mjolk i koppen.
Men men, nar Sara och Veronika kom hem fran Plaza Mayor kom de hem till mig, och nar Sara skulle ga sa jag till min mamma att jag nog gar hem till Sara och kollar pa film pa kvallen. Men det gick inte for sig det! "NO, NO, NO NO NO!" sa min mamma till mig da! Sa den planerade filmkvellen hos Sara blev flyttad hem till mig istallet. Blev Sex and the city.

Idag ar min hals en riktig plaga, usch! Har i alla fall kommit ut lite idag. Gick och satte mig i en park dar det var sol och jobbade med matteuppgiften. Det var skont... Sen kom Sara, sa vi promenerade lite grann. Dock valdigt sakta och forsiktigt! Och nu har vi gatt och satt oss pa internetcafé.

Pa tisdag ska jag till en lakare. Aa, vill bli frisk! Till helgen ska vi ju till Madrid, och da vill jag absolut inte vara sjuk.

Bueno, ¡pero espero que mi familia y mis amigas en Suecia estén bién! Adios..


Kommentarer
Postat av: Karin

2009-01-19 @ 12:07:20
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: karin

Jobbigt att du är sjuk, jag har nyss blivit lite bättre, rösten börjar komma tillbaka, äntligen eller vadå. Hade bra gumman . Älskar dig <3

2009-01-19 @ 12:08:09
URL: http://h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0