Back in Spain!

Nu sitter jag i den här iskalla skolan igen. Brrr!
När jag kom ner i tisdags och gick ut ur flygplatsen i Málaga tyckte jag det var hur skönt som helst, 10, 12 grader varmt kändes urskönt jämfört med 15 minus i Sverige. Men dock dröjer det inte länge innan man blir påmind om att det inte är så mycket varmare inne än vad det är ute! Jaja, det dröjer väl inte så himla länge innan det börjar bli varmt här igen. I mars eller nåt tänker jag...
Det var i alla fall kul att komma ner hit igen. På nåt vis kändes det som att komma hem, när jag kom upp från tågstationen och var ute i lilla Fuengirola igen. (eller lilla och lilla, jämfört med Hagfors är det ju stort, haha..)
När jag kom hem låg det en julklapp från min familj på sängen, de hade köpt en liten praktisk box med smink, ögonskuggor, mascara, m.m. Bra att ha =) Nog för att jag inte använder smink annars än när det är fest och så, men det passade bra eftersom jag slängde bort mina ögonskuggor och så när jag var i Sverige för att de hade blivit gamla.
Haha, hade ju köpt en osthyvel till min familj, och vet ni vad? De visste inte vad det var, hade aldrig sett en sån förut! Så nu slipper de ju skära tjocka ostskivor med kniv, om de vågar använda osthyveln vill säga ;)

Det är skönt i solen här, igår efter skolan var jag och Emma till en servering som ligger jämt vid stranden och satt och solade där, det var jätteskönt! Och det är januari liksom, januari för mig är is och massa snö! Så det är ju rätt nice =D Sen träffade vi Hanna, som ju har flyttat ner hit nu också. Kul att ha en till hagförsing här i stan, hehe ;)

Nu börjar spanskalektionen.. Ta hand om er där hemma mina nära och kära!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du kommit ner och allt gått bra, saknar dig som tusan. Vilken Hanna bor där nere nu? <3

2009-01-08 @ 11:56:59
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vill oxå vara i värmen ! <3

2009-01-09 @ 12:31:19
Postat av: Jennifer

Vet inte hur man svarar på kommentarer på sin egen blogg på skriver till dig här. Hehe aa jag har haft en blogg ett tag nu, men uppdaterar inte så ofta. Men ska försöka bli bättre på det nu :) Puss på dig vännen <3

2009-01-11 @ 11:48:54
Postat av: Helena

Ta hand om dig snutt! =)

2009-01-11 @ 13:41:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Helenaedvardsson
Postat av: Jennifer

dåligt med uppdateringar åsa :( tycker ju om att läsa om allt som hände där nere :) . hoppas du mår bätte idag :) puss vännen <3

2009-01-14 @ 13:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0