Torkade aprikoser i all ära

Igår var vi till Picasso-muséet i Málaga med skolan. Det var fint =) Men väldigt litet. Vi gick med en guide som pratade med oss om ett par tavlor och så.

Efter det så gick vi lite på stan och så, satt i solen och åt turrón-glass =) Gott var det.
Köpte en jättefin klänning på Zara som jag hade spanat in i höstas då den kostade 30 Euro. Nu kostade den 6 Euro så det var ju klart att jag slog till! Men vet ni vad jag gör sen då? Jo visst, jag glömmer den på tåget när jag går av! Och kommer på det typ en kvart senare, när tåget redan vänt och åkt tillbaka till Málaga. Jävla klant!!!! Men men, får väl gå och kolla på Zara här i Fuengirola om den finns där också. Men åååå, vad arg jag blir på mig ibland.

Sen gick jag till skolan direkt ifrån tåget och köpte med torkade aprikoser. och vräker i mig hela påsen, på 250 gram eller nåt, på typ en halvtimme, trekvart. Vill inte tänka tillbaka på hur min mage var igårkväll alltså. Trodde jag skulle dö, så ont jag hade i magen. Fick knappt i mig en liten omelettbit och lite sallad till middag. Men det är ju så gott med torkade aprikoser, men nu har jag lärt mig en läxa. Haha.

Måste gå på historia! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0