"Nattorientering"

Ikväll ska vi ut i skogen och "nattorientera" med skolan. Så vi har inga lektioner under dagen idag, men är här ändå och har ätit lunch och använder datorn och så, ska sola på terassen också =)

Helgen har varit bra.
I fredags var jag på gymmet efter skolan. Sen var jag och tittade in Hannas nya lägenhet och satt och pratade och fick massa choklad =) Efter det så blev det Teterian hela kvällen med Sara, Alexandra, m.m.

På lördagen stod Plaza Mayor och Ikea på schemat. Blev svensk köttbull-och-lingonsylt-och brunsås-och kokt potatis-lunch på Ikea, det satt fint det =) Köpte knäckebröd där också. Min familj har ju köpt massa leverpastej nu, och leverpastej måste ju ätas med knäckebröd, eller hur? ;) Shoppade även litegrann också: en tröja, västar, m.m.
På kvällen var vi i skolan och tittade på SVT Europa för att se svenska melodifestivalen. Men gud vilken dret... Sen blev det teterian igen, gillar verkligen det stället och deras batidos! =)

På söndagen var det så himla skönt väder! Det var kallt inomhus, så jag tog på mig huvtröja och träningsjacka när jag skulle ut och springa. Men ojoj vad varmt det blev! Fick springa med tröjan och jackan i händerna; det var väl minst en 17-18 grader i alla fall. Sprang bort till slutet av strandpromenaden och lade mig och solade där ett tag. Så skööönt! =) Sen sprang jag tillbaka i sanden vid havet, men det kom en våg och sköljde över mina fötter så jag blev alldeles blöt, så då gick jag upp och sprang på strandpromenaden istället. Gud vad härligt det var! Så skönt att kunna springa igen också. Sen kom Sara på eftermiddagen, så vi gick och satte oss i solen igen =)


Idag är det också skönt väder. Har ringt och bokat plats åt mig, Sara och Veronika i en buss till Cádiz nästa helg. Det är ju stor karneval där nu i ett par veckor. Så då åker bussen härifrån Fuengirola klockan fem på eftermiddagen på lördagen och åker hem från Cádiz runt åtta på morgonen på söndagen! Gud vad kul det ska bli! Så får man ju se Cádiz litegrann också =)

Hoppas alla har det bra där hemma, det har jag här i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud va gött de lät att va ute och springa i värmen, här är det nära 15 minus nu. Fy fan va kallt , åkte skridskor på min idrottslektion idag. hehe. Hade gött här är det som vanligt vettu, kallt. Älskar dig <3

2009-02-10 @ 15:47:54
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0