Mer än halva tiden har gått! :O

Idag är det precis fem månader sen jag kom ner hit! Fem månader, det är mer än halva tiden! Och det är sjukt vad fort det har gått alltså. Blir nästan lite ledsen när jag tänker på att mer än halva tiden här redan har gått, jag vill inte hem snart! Men det är fortfarande mer än fyra månader kvar, det hinner man göra mycket på! =)

Nu har det blivit lite kallare än vad det var förra veckan, då det var runt 20 grader. På TV:n idag var maxtemperaturen i Málaga 15 grader. Så det är lite kallare. Nu när vårterminen har börjat slutar jag 15.20 varje dag, har dock kvar två sovmorgonar som jag haft under hösten; en till 11 och en till 10. Nu klockan 13.20 ska jag ha min första Historia B-lektion. Men jag måste erkänna att historian inte blir den samma utan Hans Liljas som lärare, han gjorde Historia A så rolig!

Efter skolan ska jag försöka gymma lite, men försiktigt då. Cykla lite grann och så...

Besitos

Kommentarer
Postat av: Karin

Men tänk att då får du träffa mig snart när du kommer hem.^^ Tack, blev nöjd med bilderna, men fan va kallt det var när vi fota det var tur att vi gjorde en brasa. Saknar dig med . . Älskar dig <3

2009-02-03 @ 12:57:13
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Madelene Wallmon

Nej alltså sushi blir aldrig min grej, ser så gott ut, men är så himla äckligt :D finns det inge sushi i spanien? puss & älskar dig <3

2009-02-03 @ 14:48:17
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Josefin

det var kul å prata lite på msn häromdagen.

Jag tycker du är otroligt stark, å känner

du för att prata så tveka inte att höra av dig.



Ta hand om dig! <3

2009-02-04 @ 20:32:12
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0