Karnevalbilder

 Sådär var man utklädd då =) Mimmi Pigg.

    
Det var ju sjukt mycket folk där. Tänk er Gina Tricot första dagen på mellandagsrean, och en hel stad som är så!
Men det var kul, utan folket skulle det ju inte vara något =p
Men min långa svarta peruk fastnade i var och varannan människa i denna trängseln. Haha, lite kul. Så tillslut tog jag av mig den, usch jag ville inte ensd ta med den hem! Men det gjorde Kim, haha =p Så jag blev en blond Mimmi Pigg istället: 
Mina morrhår försvann ju på ena sidan. Snyggt, haha.


Haha, ser så roligt ut när jag sticker fram längst ner i den där bilden.


Nu har ni fått bilder att kolla på. Uppdaterar mer om sportlovet imorgon, eller nåt =p Om jag inte hinner så uppdaterar jag väl när jag varit i Córdoba. Ska bara vara där en natt. Marocko blev ju itne av, för resebyråen ringde förut och sa att det var för dåligt väder till havs. Så det var ju BAJS. Men turen dit går typ varje tisdag, torsdag och lördag. Så det blir väl att åka dit en lördag framöver då.

Nu ska jag draaa. Ikväll blir det hem till Emma och äta knäckebröd med falukorv, hon har vart och köpt det i svenskaffären idag nämligen =) RÅ falukorv ska det vara på knäckebrödet! =)

Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

:) jodå, det är bara bra! hur är det med dig? =) blev väl rätt mycket ös på födelsedagen, men har inte haft krogpremiär än ;D haha! puss <3

2009-02-26 @ 03:56:31
URL: http://dumbfucks.blogg.se/
Postat av: Daddyfoam

Hej Åzz.

Vicka fina bilder, man blir ju sugen på lite karneval. En liten fråga bara, mannen i bakgrunden på första bilden tycker jag ha varit med på flera nu, är det nå´t på gång eller? Han verkar ju också ha musöron. HAHA skôjer bar, hat gött å sätt in mer bilder nu.

2009-02-26 @ 09:05:55
Postat av: Anonym

Fest som tusan tycker jag! <3 IMISSYOU!

älskar dig.

2009-03-02 @ 14:33:14
Postat av: Madelene

Om jag hade pengar så ; / men nu har jag inte det.

Älskar dig

2009-03-02 @ 16:56:06
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Rosa

Söt Mimmi pigg! :D

2009-03-16 @ 21:52:12
URL: http://jacksbrokenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0