Karneval!



Wohoo, imorgon bär det av till Cádiz på karneval! Bussen går klockan fem på eftermiddagen, och åker tillbaka från Cádiz klockan åtta på söndagsmorgonen, vilket innebär att man ska vara och gå runt på karnevalen toda la noche! Gud vad kul! Det är ju faktiskt den tredje största karnevalen i världen; störst är Rio de Janeiro, näst störst Teneriffa, och tredje största är Cádiz! =D Min outfit blir Mimma Pigg, köpte grejer igår; stora öron, näsa, en liten röd- och vitprickig kjol och sådär. Ska ta mycket kort så ni får se, haha ;)

Ska ju även lägga upp kort från Marbella i helgen tänkte jag, men det har inte blivit av. Har inte vart iväg med laptopen till biblioteket eller nåt café som har internet. Har bara varit på skolans datorer..
Men det sög i Marbella i alla fall! Det var ju knappt folk där, så jävla dött! Nästan så det var som Hagfors "uteliv" ju. Så nej, det var ingen höjdare. Men middagen var god i alla fall, vi åt på ett pastaställe, där det typ bara var massa par som satt och hade romantiska middagar...

Jaja. Semana blanca nu veckan som kommer då! ( = sportlov) På fredag ska jag och Emma till Córdoba och stanna där en natt. Sen hoppas jag det blir en dagstur till Marocko också. Tar ju trots allt bara en halvtimme till Afrika från Tarifa så ;) Vad ska alla ni där hemma göra på sportlovet? Bueno, hoppas ni får ett bra lov i alla fall, det ska jag ha! =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan vi åka till Afrika när vi kommer ner ? :D saknar dig vännen <3

2009-02-22 @ 11:24:28
Postat av: Karin H

gud va härligt de låter, längtar verkligen tills vi kommer ner :)<3

2009-02-24 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0