Besök här!

Uppe med tuppen idag igen. Sov bara två timmar, från tre till fem typ. Men neeeeeej, inte för att jag festat. Men när Diego åkte imorse tänkte jag bara att det skulle vara så himla skönt att springa på strandpromenaden i soluppgången + att jag hade lite dåligt samvete över glass och skit jag vräker i mig hela tiden. Så jag väntade till sju och gick ut och sprang då, mmm det var skönt..

Annars har jag Madde Wallmon, Karin Brodin och Emma Persson på besök nu. skriver efternamn för jag har flera kompisar med de namnen =p de kom i onsdags. Kul när folk kommer ner tycker jag =) var ute och festade i torsdags, annars har det varit rätt lugnt faktiskt. var ute i fredags och lördags också, men lite lugnare. Diego och hans bror har varit här hela helgen också, lite stört när de inte kan engelska och mina kompisar inte kan spanska. Men det är bara det att jag vill inte missa en minut med honom nu när jag ska till Sverige om tio dagar idag. Bajs på det. Vi har i alla fall bokat så han kommer till Sverige i oktober till min födelsedag och höstlovet =D


En blogg utan bilder är rätt tråkig va...? Här kommer lite! (Kort som Madde, Emma och Karin tagit.)



När vi var ute och åt första kvällen. Älskar mister noodles ;)





Lite bilder från stranden och så.






När vi var ute i torsdags.





Idag ska vi till vattenlandet. Tänkte inte följa med eftersom jag redan varit där en gång, men va fan.. Tror jag följer med ändå. Nu ringer nog mina kompisars klocka när som helst, de satte den på nio. Själv har jag varit vaiken i fyra timmar och sitter här i soffan och luktar svett från springturen.

Kanske ska dusch? Nä ja vet int, ä rätt gött å va dyngi og. Ska ju ändå te vattönland, då ska ja ju baaad hel dagön å då blir ja ju ren? amenjaaaaaaraaaaaaa...

Nej vad störd jag är. idag ska jag leka i rutschkanorna i alla fall =)



Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0