Back in Sweden..

Mm, efter ett år i Spanien fick jag väl lov att återvända till Sverige då. Kan säga att det SÖG att åka hem. Det sög hårt! Började gråta som fan när planet lyfte från Barcelona.. Och jag tror jag fortfarande har huvudet kvar i Spanien.

Var i alla fall hos Sara i Örebro under helgen, och Veronika och Annie kom dit också. Det var jäääättekul att träffa dom! Och jag saknar att gå i skolan med er och alla andra, typ sitta och vräka i sig massa frukter på en solig terass på matrasten, dra ner till stranden efter skolan, allt.

Vad har jag gjort annars sen jag kom hem då? Sov en natt hos pappa och Ximena också. Igår var jag och Karin och hälsade på Jennifer i hennes lägenhet i Munkfors. Vräkte i oss en hel kladdkaka på tre pers, ett X antal rollo, såg på Scary Movie och så. Kul att träffa Jennifer igen =)

Sen har ju skolan börjat. Och de bygger om lilla Älvstranden till den så kallade geniala "storskolan". No me gustaaaaa.. För vi får inte ha några skåp, får bara bära runt på böckerna och grejer. Och vi har alla lektioner på Norra, äter på Asplund och jaaa.. Hoppas bara att vi får flytta in i skolan i december som dom sagt. Men mina kurser och så verkar bra i alla fall =) Blir sam-sam, det torraste man kan välja på hela gymnasiet eller? haha. But I like it. förutom naturkunskap.. det skulle jag gärna skippa. annars verkar allt kul.

Jag vill bara sätta mig på ett plan ner till Spanien och bli borta länge, lääääänge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är iaf glad att du är hemma i sverige =)

2009-08-24 @ 14:14:28
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

{ö} (ä) [`¤´]

2009-09-19 @ 00:25:45
Postat av: Nora

Hej! Jo jag förstår dig eller kommer nog göra det när jag själv ska hem i sommar;) Du får komma ner o hälsa på:) kollade på dina gamla inlägg om ferian och så och jag längtar det verkar jättekul:)

ska hälsa kraaam!

2009-09-24 @ 13:10:21
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: dilsahkavas.blogg.se

www.dilsahkavas.blogg.se

den handlar om mitt liv, min vardag och mina vänner.

(finns inte så många bilder, men det ska

förbättras.)

kolla in den, så hoppas jag att du följer den :)

2009-10-27 @ 16:58:06
URL: http://dilsahkavas.blogg.se/
Postat av: Floatpooper

http://www.youtube.com/watch?v=xNsROAWNg3s&feature=player_embedded

2010-05-16 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0