Semana Santa

Hola!
Japp, nu ar Semana santa i full gang med processioner och allt vad det heter. Lagger upp kort pa vad en procession ar for nanting nan annan dag, sitter pa internetcafé nu. Det ar i alla fall en stor paskparad med Jesus och jungfru Maria och kors och allting de har pa gatorna nar det ar pask har.

Barcelona var asbra i alla fall, kanske rakade gora av med liiiite for mycket pengar men det var det vart for det var jattekul dar! Kommer kort darifran med =)

Och nu ar farmor och Farmax har, de kom igar. Sa vi var ute och at igar, sen sag vi lite av en procession. Idag har vi varit hemma hos min familj och varit i Marbella. Ar sa fint vader har nu sa =)
Fick paskagg och fullkornsbrod av farmor ocksa, det var VALDIGT uppskattat! =D Paskaggen tror jag fan jag ater upp alla pa en gang nastan, gud vad gott det var!

Pa mandag kommer mina kompisar! =D Tengo muchisimas ganas de veros chicas! Besitos

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaa, snart kommer vi :D <3

2009-04-11 @ 13:25:35
Postat av: Anonym

Ja precis, måste ju passa på! :D Jo det är bara bra med mig. själv då? puss, älskar dig !

2009-04-15 @ 13:16:49
Postat av: Madelene

Jag som skrev :D

2009-04-15 @ 13:17:51
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0