Juuuuuuice

Ja här sitter jag med min Eroski-juice. Får ju inte få i mig annat än flytande saker idag, eftersom jag ska göra den där läskiga undersökningen imorgon..
Det hör ni väl själva hur det låter? JAG Åsa Dahlborn, matvraket nummer ett, får inte ÄTA förrän imorgonkväll! Förstår ni att jag kommer sitta och äta på mina händer innan det här är färdigt eller?! Vill bara att tiden ska gå fort fram tills imorgon när undersökningen är klar.

Så det blir nog bara stranden efter skolan idag, orkar väl inte nåt annat haha.

Och en rolig sak då: Det är internationell Feria i Fuengirola nu under helgen! Det kommer finnas ett land i varje caseta (småhus vid Feriaplatsen), där det finns mat m.m. typiskt för det landet! Gissa vilka casetor jag kommer gå i? Chile och Argentina står högt på listan i alla fall ;) hihi. Och Sverige har ingen, que peeeena!

Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Toz

Miao Åsa, det är jag som är matvraket, begrips. Hoppas allt går bra, jag tycker inte om undersökningar själv, hemskt hos veterinären, miusch. Mera kort på vackra kattflickor, tack.

2009-04-30 @ 09:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0