Jobbigt med bloggen

Förlåt mina kära bloggläsare, men på senaste tiden har det känts så drygt att sitta och uppdatera bloggen. Men här får ni en liten uppdatering:

Förra två veckor sen var mina kompisar här (Jennifer, Emma, Karin och Sofie). En sjukt bra vecka, även om vädret var bajs. (Besöken från Sverige tar alltid med sig det dåliga vädret därifrån!) Tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde under den veckan de var här, ojojoj ;) Speciellt under helgen, haha. Drog till Benalmádena med några av mina kompisar här nere på fredagen, inte så värst långvarigt för vissa kanske men. Haha. Och på lördagen kom massa spanjorer/latinamerikanare och hälsade på på hotellet, vilket ledde till una noche loca, haha. Men jag hade så jääävla kul. Och det var så kul att få vara med tjejerna hemifrån också, ni är verkligen äkta vänner som jag alltid alltid vet var jag har.

Sen då? Dom åkte hem på måndag, för en vecka sen. Är det värsta jag vet att lämna av mina besök på flygplatsen sådär, det var inte kul alls.. Men vi syns om mindre än två månader! <3

Sen vände ju såklart vädret tillbaka direkt mina kompisar hade åkt hem, typiskt. Så typ hela förra veckan var jag på stranden efter skolan, asnice =)

På fredag blev det Sevilla. Bussresan dit dröjde fem jävla timmar för att busschauffören inte hittade i Sevilla, haha. Sen krånglade nycklarna till hostalet så vi fick ju vänta där ytterligare nån timme.
Men till sist kom vi ut i alla fall, då blev det middag och sen ut i nattlivet. What happens in Sevilla stays in Sevilla säger jag då ;)

På lördagen var vi i katedralen, och sen fick vi massa fritid till att kolla runt i stan och så. Hade ju redan varit i Sevilla två gånger, så jag hade ju redan sett en del. Men det är så himla fint där så det gör inget =) Och dessutom var det så himla bra väder i lördags också. Så det blev lite promenad, smoothie på starbucks och så.

Måste draa har samhäll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar också ha det bra :) när kommer du hem då? går det bra i skolan? :) hoppas vi kan ses när du kommer hem.. saknar dig så du vet inte.

2009-04-27 @ 14:43:48
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0