Eroski

Wohoo, under den här veckan är Jennifer, Karin, Emma och Sofie här! =D Är så kul att få vara med dom hela tiden, även om jag går i skolan på dagarna! Men nu är det minsann bara en svenskalektion och ett engelsk-prov kvar, och sen ärrä helga! ;) Blir fiestaaa i Benalmádena ikväll, och imorgon här i funkan! Hoppas på fint väder under helgen också, så de kan få ltie färg innan de åker hem. Men Jennifer har redan bränt sig hon, hehe. Ååå, jag vill inte att det ska bli måndag och de ska åka hem. Vill bara att tiden ska gå saaakta, saaaakta.... Det är så bra med de här tjejerna, för även om vi inte hade träffats sen i januari, på typ tre månader, så är det ändå samma sak som om man hade umgåtts med dem varje dag i flera månader när man väl träffas. Allt är som vanligt igen liksom, och man kan verkligen vara sig själv med dom! Älskar er, och vill itne att ni ska åka hem. Men ni är förmodligen redan hemma när ni läser detta! Buhuu.. Nej, men nu ska vi ha en rolig helg tillsammans, söv uttaför Eroski ;)


Kommentarer
Postat av: Kairn

Gud va jag vill vara där med er nu, detta får vi ta igen, du jag och jennifer får åka på en semester tillsammans, bara vi ;D



Älskar dig <3

2009-04-17 @ 13:18:56
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag vill oxå vara med :o älskar & saknar dig!

2009-04-17 @ 16:02:32
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig kördo! :(:(:(

2009-04-20 @ 13:24:11
URL: http://williamsmammaaa.blogg.se/
Postat av: karin

midsommarn here we come :D



Älskar dig <3

2009-04-20 @ 15:20:26
URL: http://heyk.blogg.se/
Postat av: Jennifer

EROOOOSKIII in my heart. Har haft en riktigt kul vecka ! love you <3

2009-04-21 @ 13:40:22
Postat av: Emma

Usch vad jag önskar att vi var kvar där nere hos dej, inte alls kul att åka hem ju :( <3

2009-04-21 @ 17:17:48
Postat av: Karin H

de va en så jävla rolig vecka, synn att den tog slut :( men på midsommar ses vi igen å då får du bära oss ;) <33

2009-04-21 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0