En dag kvar...

... tills påsklovet börjar!
... och tills jag drar till Barcelona! =D

Idag har det varit jätteslappt i skolan, började 11 för vi fick göra geografin hemma. Tog en promenad imorse då eftersom jag började så sent =) Sen har jag haft spanska, och så är både culturaläraren och idrottsläraren borta, så vi försökte få på en film men det funkade typ inte så alla sket i det istället =p
Så nu sitter jag här... Har pluggat lite på engelskaprovet jag har imorgon. Men det är typ bara glosor så det är lätt.
Och idag längtar jag sådär till kvällen igen, mmhmmm ;)

Hälsade på Hanna igår också, alltid lika trevligt tycker jag =) Blev bjuden på lite tacos, åå det är så gott!

Jaa, det ska att bli skönt med påsklov nu. Farmor och Farmax kommer om en vecka! Gud vad tiden går fort :O Men det ska bli jättekul att få besök =) Många åker hem till Sverige nu under påsklovet också. Men det ska jag säga er att det har jag inte den minsta lust med! Ni kan vara glada om jag kommer hem i sommar, för det vill jag inte ens! Helt sjukt att det redan är april, alltså bara två och en halv månad kvar här. Och fy fan för det! Kanske skulle ta och leta mig ett sommarjobb här istället så jag slipper åka hem ^^, Eller vad tycker du mamma? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Stanna kvar över sommaren ????? :*(

2009-04-03 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0