Hello Sweden!

Helgen har varit bra här nere. I fredagskväll tittade jag på min spanska "syster" när hon dansade flamenco. Lördagen tillbringades på stranden, och på kvällen var jag ute. Fanns många nice ställen här. (JA mamma, jag är försiktig när jag är ute!) Igår låg jag på stranden i sex timmar. Underbart =) Men sen när jag kom hem blev jag sjösjuk av allt badande, för det var så stora vågor i havet igår, och efteråt kändes det som vågorna fortfarande skvalpade i mitt huvud! Ungefär som när man har åkt båt länge, och känner att det fortfarande gungar under fötterna när man kommer i land.

Måste skriva också att min värdfamilj är så himla bra! Gillar dom jättemycket! Igår fick jag underkläder av dom, och så har jag fått ett halsband också =) Får även jättegod mat hemma! Och så har de massa färska fikon som jag äter hela tiden, hur gott som helst! Finns det i Sverige? De har även köpt hem naturell yoghurt till mig, det är väl det närmaste filmjölk jag kommer här nere. Men det var snällt tyckte jag =) Haha, skräll att jag ska skriva om mat! Men när jag ändå är igång kan jag ju skriva att jag tycker att skolmaten är okej också. Brukar få melon till maten varje dag, jättegott! Visst, det kanske inte är värsta high quality på maten, men kan ju säga att den är bättre än på Älvstrandsgymnasiet i alla fall.

Nu har ni fått något att läsa i alla fall. Här nedanför får ni lite bilder som ni kan klicka på så de blir lite större. Tog dom på stranden med mobilen igår, därav kvaliteten. Men ni får i alla fall se hur jag har det =)









 (Jocke: Här är armbandet med ett J på, som jag berättade att jag hade köpt =) Fint va?)



Ta hand om er där hemma i höstkylan!


Kommentarer
Postat av: Emma & Karin

Märker att du trivs iallafall i solen men hur kan du bli sjösjuk av att bada?! :P Snart ska vi börja leta efter flygbiljetter så vi kan komma ner och hälsa på dej :D men under tiden får du ha det så bra! VI ÄLSKAR DEJ VÄNNEN!! <3

2008-09-15 @ 19:08:43
Postat av: zerdo

Du är världens bästa flickvän ska du veta och jag håller på att bli galen av all längtan. Bra att du trivs och har det bra.JAG ÄLSKAR DIG <3 <3 <3

2008-09-15 @ 22:00:02
Postat av: Åsa

Emma & Karin; Jo men vågorna är så stora, så efter att ha badat en hel dag så liksom skvalpar vågorna kvar i huvudet =p Ja, boka flygbiljetter så fort ni kan! Älskar er med!

2008-09-16 @ 10:00:46
URL: http://patita.blogg.se/
Postat av: Daddyfoam

Doktorn säger att vågskvalpet i huvudet kommer av för mycket solande, så han rekommenderar minst tre veckors inomhusvistelse.;] Dä ä gôrallvarlit detta!

2008-09-16 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0