Grötigt

Min familj har köpt havregryn till mig, så att jag kan göra havregrynsgröt på morgonen! Åh, fatta vad gott det var att äta det till frukost igår! Så har de köpt dadlar och russin till mig, som jag tycker om. De är så snälla =)

I tisdags var jag med min "familj" på el coro (kör) också. De träffas, några vänner/släktingar, ca 15 stycken. Så äter de mat tillsammans (de äter ju middag runt halv elva på kvällen då). Var och en tar med sig lite grann så äter man av allt typ. Sen så sjunger de och ibland har de en filmkamera som filmar dem också =) Och så använde de lite instrument till det, bl a skedar =p Men jag sjöng inte, jag tittade på. Det är nog mest skonsamt för deras öron. Haha!

Skriver mer på matrasten sen, nu måste jag gå på astronomi. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0