Drunknar i skolarbete?

Har konstaterat att denna skola ligger på en högre nivå än Älvstrandsgymnasiet när det gäller pluggande och så! Och förra året hade jag så himla slappt med skolarbete, så det är lite skillnad nu. Prövar att läsa både spanska steg 2 och 3 samtidigt nu, men blir det för hårt så läser jag bara steg 2. Mina individuella val blev webdesign och retorik. Det blev tyvärr inte av nån astromoni som jag ville ha. =( Men men... Igår låg jag på stranden, hade bara en lektion i skolan. Var alldeles röd i ansiktet när jag kom hem! Men idag är det bättre. =) Väntar på att ha min första idrottslektion nu, den börjar 14.20. Funderar på att sätta mig och plugga lite matte och spanska innan det. Är så himla ringrostig i matte nu alltså, har inte haft det sen läsåret 06/07! Men bara jag kommer in i det igen så ordnar det sig nog. Måste gå och köpa vatten också, det är vaaaarmt! Vad händer hemma i Sverige då? Nåt kul? Miss you! Hasta luego...

Kommentarer
Postat av: Madeleeeene

Händer ingenting i sverige, Tråkigt väder :/ HOPPAS DU HAR DET BRA. LOVEYOU<3

2008-09-11 @ 17:54:36
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: jennifer

jadu det händer som sagt inte mycket. vädret är piss :( men försöker tänka positivt, jag kommer ju ner till spanien snart:D skulle va underbart kul å få träffa dig då vännen . jag saknar dig otroligt mycket <3. älskar att läsa din blogg, mycket sånt ser jag fram emot :) . puss på dig gumman

2008-09-11 @ 19:27:27
Postat av: Rosa

Tja här är vädret absolut skit!

Retorik, vad kul! Här är det också så mycket skolarbete så man dör ;P Hoppas du har det bra i värmen! :D (Dåligt avis jag är då haha)

2008-09-11 @ 20:20:45
Postat av: Zerdo

Stackars vännen då, men jag att du fixar det för du är så himmla duktig i skolan.Vad synd att det inte blev nån astromoni :(.Alltså min saknad efter dig är enorm, precis som min kärlek till dig. Vem är Rosa?? Ja vädret är som sagt skit, men idag sken solen lite iaf. Jag hoppas att jag inte gjorde dig ledsen för att jag grinade lite grann när vi talade med varandra, bränn inte upp dig i solen utan ta det lite lungt. ÄLSKAR DIG ANKO, PUUSSSAR I ENORMA MÄNGDER TILL DIG/DIN EGEN GRIS <3 <3 <3 <3

2008-09-11 @ 21:49:09
Postat av: Emma

Här händer inte nått.. håller också på och drunkna i läxor, har haft 3 prov denna veckan :/ ska börja kolla på flygbiljetter till helgen om jag hinner :) saknar dej <3

2008-09-11 @ 22:00:09
Postat av: Mamma

Grattis på namnsdagen från Mamma och grannen Ann-Louise. Tänk på oss stackare när du ligger och gassar i solen!

2008-09-12 @ 14:52:26
Postat av: Daddyfoam

Felicidades en dia de nombre,Åsa. Tienes mucho bueno.

2008-09-12 @ 15:59:57
Postat av: Ricky

Hoppas du har de gött, lycka till me skolan. Carina sitter här och pratar me mej ^^

2008-09-13 @ 16:09:38
Postat av: Karin Brodin

HEj. Gött och höra att de är bra. usch med matte. Åsa, jag ska ta körkort snart. Bokat in mig i Malung vecka 43-44 så snart har jag de ;D

Hade gött. sola och bada pina colada. :D

Over and out ! <3

2008-09-15 @ 12:43:45
Postat av: Åsa

Jennifer; Vad kul att du gillar bloggen! Försöker skriva så fort jag har tid =) Saknar dig också gumman! Men det är så himla långt ifrån Barcelona och Fuengirola. Tar typ åtta timmar eller nåt att resa däremellan =/ Hoppas allt är bra! Pussss <3

2008-09-15 @ 17:09:10
URL: http://patita.blogg.se/
Postat av: Åsa

Zerdo; Ja, får väl hoppas att jag överlever alla läxbomber =) Men nu fick jag astronomi ändå, för den kursen blev av! =D Rosa är en kompis i min klass hemma i Sverige. Gubben, det gör inget att du grinade litegrann. Älskar dig också, jääääättemycket! Vill aldrig mista dig <3<3

2008-09-15 @ 17:12:01
URL: http://patita.blogg.se/
Postat av: Åsa

Karin Brodin; Fan vad kul för dig! Du kommer säkert klara det jättebra vännen! Då kan du ju köra ner till Spanien och hälsa på mig =) Lycka till, och ha det bra du också <3

2008-09-15 @ 17:13:43
URL: http://patita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0