costa del sol

Hola! Ja, då var man nere i Spanien då. Är i skolan nu, och där finns det svenska tangentbord. Det är bra =) Hur är det i Sverige då? Regnigt, blåsigt, kallt? Här är det i alla fall hot, hot hot! Y me gusta mucho, mucho, mucho! Igår var jag nere på stranden med tjejen i min värdfamilj. Väldigt varmt i havet tyckte jag. Pappa bor på ett hotel här nu också, så imorse var vi ute och joggade tillsammans och efter skolan ska vi gå och köpa ett nytt telefonkort till mig (och kanske en ny telefon?). Och imorgon ska jag och pappa åka till Sevilla och bo en natt på hotel med Ximena. Ikväll blir det stranden, för det var nån slags nollning eller nåt för oss på gymnasiet? Så, ja, det kan nog bli kul =) Saknar er där hemma Jocke, mamma, Konrad och alla vännerna! Men jag trivs här =D

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att höra att du trivs bra! :) Här i bengtsfors har det i alla fall regnat, men idag lyste solen upp lite!

Ska ju till gran canaria i två veckor på onsdag.. synd bara att inte costa del sol låg närmare, för då hade jag kommit direkt! LOVE

2008-09-05 @ 18:00:26
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson
Postat av: Emma

Bra att du trivs Åsa men jag saknar dej!! <3

2008-09-05 @ 20:42:17
Postat av: Daddyfoam

Caminanda, Kuss, caminanda por favor.

2008-09-06 @ 15:18:14
Postat av: Mamma

Är inte tjurarna i Sevilla av de farligaste i hela världen? Ta hand om dig!

2008-09-06 @ 15:20:02
Postat av: Toz

Några snygga katt-tjejer? Hur är maten?

2008-09-06 @ 15:20:49
Postat av: Grisen

Kul att du trivs och har det bra, här hemma är det bara skit. Saknar DIG så himmla mycket, ÄLSKAR DIG <3<3<3 PUUSSSS

2008-09-08 @ 16:27:29
Postat av: Padre

¡Hola mi'jita querida!



Hoppas du fortfarande trivs! Väntar på nästa inlägg med information om fotbollsträning, schema, kompis- och familjestatus etc.



Kram Paps

2008-09-09 @ 14:34:50
Postat av: Karin ( Petterstola)

Skönt och höra att du har de bra där nere, vill åxå ha de fint och varmt skönt väder. Här regnar de som fan. Sverige vilket jävla sommarland. Noot !Ha de bra och skriv mycket på bloggen. :D

Saknar dig. kram Karin Brodin

2008-09-09 @ 15:43:20
Postat av: Madelene e

Gud så glad jag är för din skull kördo, och så bra att du trvis =) hoppas alt går bra för dej, saknar dig så otroligt mycke ska du veta! Det kommer gå så bra för dej nere i spanien, för du är så duktig =)



William hälsar ;)

2008-09-09 @ 23:03:46
Postat av: Jennifer

Saknar dig med, men du verkar ha det bra :) <3

2008-09-11 @ 11:28:14
Postat av: Åsa

Alla; JAG SAKNAR ER OCKSÅ!!!!! Ta hand om er i Sverige sötnosar.

2008-09-11 @ 13:36:23
URL: http://patita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0