Skrapar trisslotter i Spanien!

Igår när jag kom hem låg det två kuvert och ett vykort på min säng =D Från farmor & "farmax", mamma & co och farfar. Tack så mycket =) Det är jättekul att få kort från Sverige, så fortsätt med att skicka det! Mamma hade skickat med två trisslotter också, det var lite roligt tyckte jag. Vann 50 kronor på en ;) Men den får jag lösa in när jag kommer till Sverige på jul. Haha.

Igår var jag på fotboll igen. Jättekul tycker jag! Tjejerna i laget är trevliga och så =) Lär mig bättre spanska när jag spelar med dom också, älskar det! Älskar spanska överhuvudtaget, tycker det är jättekul att prata det varje dag =D

Idag efter skolan ska jag och några kompisar gå till Miramar och shoppa lite =) Ska passa på att kolla in hotellet mamma & Jocke ska bo på också, det ligger ju vid Miramar =)

Jaja, nu ska jag gå på svenska. Adios!

Kommentarer
Postat av: amanda

Förstår det :) Men gud, fan va roligt då :D Jorå, det är väl lite tugnt & mycket att göra men .. Provade studentmössor i tisdags & har studentfest till helgen, så det känns att det närmar sig! :) hur är det själv med skola & allt? :) puss gumman <3

2008-10-24 @ 16:12:05
URL: http://dumbfucks.blogg.se/
Postat av: Anna

Åsa!! Vad kul att höra ifrån dig! Nej, jag förstår att det inte ser ut så nere hos dig. Men det låter som du har det bra iaf, är jätte glad för din skull. Det låter underbart!

Förstår att det är kul att få kort hemifrån, så jag får mana på klassen att vi skickar iväg ett till dig. Kan jag få din adress? Hör av dig igen!=)

2008-10-24 @ 17:57:04
URL: http://akarlsson91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0