Fodelsedagsfirande

¡Hola!
Sitter hos Veronika nu, sa det ar darfor jag inte kan anvanda de tre bokstaverna som ar sist i svenska alfabetet =p Vi och tva andra ska till Marbella ikvall och fira mig, eftersom min fodelsedag ar pa mandag. Ska bli kuuul =D Och JA mamma, jag ska vara forsiktig ;)

Haha, skulle logga in pa bilddagboken, men det kan jag ju inte nu eftersom jag har den sista bokstaven i svenska alfabetet i mitt losenord. Maste byta losenord nar jag ar i skolan, dar ar det svenska tangentbord =p

Var ute och joggade med Veronika imorse ocksa =) Jobbigt, men nodvandigt om man inte ska komma hem till Sverige som fet ;) Sen har jag pluggat och sa. Var en stund pa stranden och solade lite ocksa.

Idag ar det bara en vecka kvar tills mamma & Jocke kommer. EN VECKA! Fattar ni att jag ska mota dom pa flygplatsen om en vecka?! Det ska bli sa himla underbart! =D

Men men... Ska sminka mig och sa nu =) Adios!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis i förskott! OKej, vad härligt det låter, verkligen!! haha, ja men skicka den till min mail du. Jo det är bra här, regnigt och mulet typisk svensk höst. Och ja , det är mycket i skolan. Just nu har vi lov men vi har prov direkt när vi kommer tillbaka, inlämningsuppgifter och redovisningar. Så det känns att det är 2:an vi går i nu. Puss och ha det!

2008-10-26 @ 12:33:09
URL: http://akarlsson91.blogg.se/
Postat av: helena

GRATTIS PÅ DIN STORA DAG!!! saknar dig ska du veta, och har tyvär inte ditt spanska nr :( men tänker på dig! och hoppas du får en superfin dag!!!!

Älskar dig!

2008-10-27 @ 13:41:12
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson
Postat av: Daddyfoam

Feliz cumpleaños Åsa, gran dama de hoy. Ha det bäst.

2008-10-27 @ 13:56:57
Postat av: Ximena

Feliz cumpleaños Åsa!

Espero que pases un día bien celebrado. La próxima vez que nos vemos te invitaré un trago :-) Ahora si!

Un gran abrazo

Ximena

2008-10-27 @ 16:28:50
Postat av: M-kuz

Grattis på födelsedagen! Kul att brevet kom fram i tid. Alla hälsar här, Toz också (han är såå fet nu). Är det varmt så vi kan sola och bada när vi kommer? Hoppas det! Kram

2008-10-27 @ 20:03:05
Postat av: Ann

Superduper-Grattis till dig idag, Åsa och stora kramar från mig, Karl & Alice!

2008-10-27 @ 22:09:53
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen åsa :) hoppas du haft en bra dag.. saknar dig

2008-10-27 @ 23:42:51
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack allihopa =)

2008-10-28 @ 14:25:52
URL: http://patita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0