Feria i full gång

Japp, här håller ferian på för fullt. Den håller på ända till på söndag =)

Var ute i måndags, för vi var lediga i tisdags. Sen hann jag bara sova två timmar eller nåt, för jag skulle upp på TJURRUSNING tidigt på morgonen =p Kommer lägga upp bilder och närmare förklaring på vad tjurrusning nästa vecka. Sen i tisdags hade jag på mig flamencoklänning hela dagen, typ alla tjejer hade det (bild kommer på det också!).
Igår var jag ute och tittade runt lite vid feriaplatsen efter skolan. Köpte ett armband och massa ätbarheter typ ;) Det finns jättemycket färska kokosbitar vid stånden när det är feria, och det var så himla gott! Älskar kokos! Åkte en karusell igår, det var halva priset =p Sen tittade jag på när min värdsyster dansade också, och åt pimientos fritos. Och när det är "fritos" här i Spanien innebär det typ att det är dränkt i olivolja! Men det var gott =)

Idag efter skolan är det helgen för mig. Är ledig ända tills på tisdag nästa vecka. Härligt med lång helg.. Så imorgon ska jag ha på mig flamencoklänningen igen. Blev förresten inte den blåa klänningen med vita prickar, utan en vit med röda prickar. För då kunde jag matcha klänningen med mina röd- och vitprickiga klackskor som jag köpte i New York! Till veckan kommer jag lägga in alla kort från ferian så ni får se =)

Läste nyss att Helena har tagit körkort också! Grattis vännen, är så glad för din skull! =)

Jaja, nu blir det att gå på mitt favoritämne; SPANSKA =)


Pussss på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Jennfer

Jag kör upp i övermorgon, håll tummarna hela dagen :D <3

2008-10-11 @ 17:46:24
Postat av: Helena

Tack Vännen =D

2008-10-11 @ 18:30:25
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson
Postat av: M-kuz

Nice smile på det nya kortet du har lagt in!

2008-10-13 @ 19:56:02
Postat av: Madelene w

saknar dig väldigt mycke <3

2008-10-13 @ 21:52:04
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0