Då var man 18 då!

Ja, igår var min stora dag, då jag blev vuxen =)
Dagen började bra, eftersom vi hade matte direkt på morgonen och fick reda på matteproven. Och mitt matteprov hade gått mycket bättre än vad jag förväntat mig, så jag blev jätteglad =) Då har ju alla extratimmar i mattestugan lönat sig ändå, så nu känns det roligare att plugga =D
Efter skolan gick vi till ett skandinaviskt café och så bjöd Madde & Sara mig på fika. Tack tack =)
Sen gick jag hem, och min familj sjöng för mig och hade gjort en jättegod tårta med 18 ljus som jag fick blåsa ut. De är så himla gulliga =) Fick även en jättefin (ROSA =D) pyjamas av dom.

Pappa vill ge mig en flamencoklänning (en sån jag hade på ferian, finns kort här i bloggen), så jag ska kolla in lite flamencoklänningar nu under veckan =D


I fredags köpte jag lite kläder i födelsedagspresent till mig själv ;) Och så var jag ju i Marbella i lördags också, det var ju sjukt kul där alltså! Glömde dock min kamera på bussen eller nåt, så den är ju borta nu, SMARTAAAASSSSSSS!!!! Men de andra tog massa kort så jag får lägga in deras kort i min dator istället.
Tråkigt att jag tappade bort kameran just då, för i söndags var jag och mina "föräldrar" uppe i bergen i Mijas. Och där skulle jag ju verkligen ha haft min kamera alltså, det var hur fint som helst där! Jättefin utsikt mot havet och allt, och så såg man ända till Málaga! Mycket fin natur och så också. Tog lite bilder med min mobil, men det blir ju inte så bra precis... Men men. Mina "föräldrar" hade med dig matsäck också; serranoskinka (världens godaste skinka!!), oliver, chips, bröd, sötpotatis, ost, juice... Så det var jättemysigt =)


Jaa ni, nu ska jag nog gå hem och plugga svenska, äta lite tårta från igår, och ikväll är det fotbollsträning.
Adios!

Kommentarer
Postat av: Madelene

har inte tänkt på att skriva att jag har en :p hehe.. hoppas du har det bra :) puss

2008-10-28 @ 15:28:16
URL: http://williamsmammaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe.. ja det snöade imorse men nu är det borta, du vet typsikt Sverige med balsk och sånt.. Jo, vi har tagit skolkort ^^ haha, hoppas det blev bättre än ifjol. Regnar? Nej usch vad tråkigt! Jo visst , annakarlsson[email protected] Det är två understreck på varje, så du vet=) Har nte sagt till Hanna att ja skriver med dig, men hon hälsar säkert till dig btw! Pussa

2008-10-28 @ 21:16:11
URL: http://akarlsson91blogg.se
Postat av: Pappa

Kul att du var nöjd med födelsedagen. Hur går det med klänningsshoppandet? Glöm inte att Erik & Beata är med på den presenten. Vi ser fram emot bilder efter inköp!



Puss & kram

2008-10-30 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0