Våran gatito! ='(

Jocke hade varit och tittat ut en katt han skulle ta hem. Han hade skickat bild på kattungen till mig, och vi hade bestämt namn till honom och allt. Men nu har den dött, innan Jocke ens hunnit få hem den till lägenheten! ='( Blev jätteledsen när Jocke berättade det, den såg ju så söt ut... Men, Jocke har redan varit och tittat på en ny kattunge, som han ska hämta hem om lite mer än en vecka. En röd katt. Så det får bli han som får bli våran Gatito då... Gatito ska han heta för att Jocke sa för länge sedan att om vi får ett djur nån gång så ska det heta Tito, som Morgan kallades. Och eftersom gatito betyder kattunge på spanska passade det ju bra tänkte jag. Gatito.

Nu sitter jag och Sara ensamma i hela skolan. Den enda som är här förutom oss är min spanskalärare... Det är ju studiedag idag, men pluggisar som vi är så går vi hit och sätter oss ändå =)

Senare blir det att gå till Svenska Kyrkan, som anordnar en taco-kväll. Det gillar vi =)
Och imorgon blir det Málaga!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej, vad synd om katten. Men tur att ni fick en röd! :D

Hoppas den är kelig. så jag kan kela med den när jag kommer.

Jo, ska göra om det efter jag har tränat lite till. Visste ju redan att jag inte skulle klara det. Sen när jag tappade kontrollen över andningen gav jag bara upp, va liksom ingen ide.

Så nu blir det hård-träning!

2008-11-13 @ 16:51:15
URL: http://www.metrobloggen.se/Helenaedvardsson
Postat av: Anonym

Ser och läser att du har det bra där nere :) Hoppas du mår bra.. Saknar dig min kördo :/ <3

2008-11-18 @ 23:04:36
Postat av: Josefin

va fint att ni döper katten så! :)

2008-11-19 @ 00:32:30
URL: http://josefineet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0