Vi syns om en månad! =)

Blir mer och mer sällan uppdateringar nu, sorry. Men som ni vet så har vi ju inte internet hemma, så jag är bara inne på internet när jag är i skolan. Men vet ni vad? Idag är det en månad kvar tills jag kommer och hälsar på er i Sverige! =) Nu känner man verkligen hur mysigt det ska bli med en svensk jul, ett stoooort julbord (för det SKA jag ha!), julklappar, träffa familjen... Kommer stå och gråta som bara den när jag kommer till Arlanda alltså. Blir nästan tårögd bara jag tänker på det =')

Vad har hänt på senaste tiden då? Jaa, i helgen var vi i Málaga. Eftersom jag för tillfället inte har någon kamera har jag inga kort, men tog lite kort på staden med min mobil...
   
Tyckte ju att Málaga var mycket finare än Fuengirola, där jag bor. Var inte lika mycket turister i Málaga, det är mer spanskt. Titta på gatorna, det är ju jättefint! Ska åka dit fler gånger innan ju i alla fall. Kanske handla julklappar där =)

I söndags följde jag med "mina föräldrar" upp i bergen på vandring =) Älskar att följa med dom dit, det är så himla fint där! Skönt att få lite frisk natur och och luft och så. Och så hade vi med oss mat, så vi hade typ som picknick där också. Jättemysigt! Tog lite kort med telefonen där också...
    
Kottar så stora som den på bilden har vi inte i Sverige va? =p Man kunde äta något som var inuti också, det var ganska gott. Men visst är det fint i sierran?


Jag har köpt gymkort nu också. Var på gym för första gången på två och en halv månad i förrgår. Och det ska jag säga er, att jag tänker ALDRIG mer skippa styrketräning så länge som två och en halv månad. Aldrig igen säger jag bara... Jag trodde det var ett skämt när jag vaknade igår, sån jävla träningsvärk hade jag! Kunde inte ens sträcka ut armarna rakt för jag hade sån träningsvärk. Visst, jag har varit ute och sprungit, spelat fotboll och så sen jag kom hit, så jag har ju tränat. Men inte på gym!

Har fått mig en resfriado (=förkylning) också. Usch... Ska gå hem och läsa dikter från romantiken till svenskan. Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, måste verkligen komma och hälsa på dig! men kommer bli jobbigt att se hur brun du kommer vara.



Är det fina gym i spanien eller?



Puss på nosen

2008-11-21 @ 01:25:59
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson
Postat av: Helena

Bra, detär bara att höra av dig.

Vad ska du göra i linköping? Du har släkt där va?

Pusspånosen

2008-11-21 @ 14:24:06
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0