Está lloviendo...

Efter ca tre veckor med soliga och fina dagar, är det idag en regnig dag... Funderade på att ta med paraply när jag gick imorse, men sen sket jag i det. Det ångrar jag nu.

Men jag ska inte gå ända hem direkt, ska till gymmet och träna nu snart. Sen hem. Hoppas att regnet har lugnat ner sig då, men det har det nog inte för när det börjar regna här kan man nog räkna att regnet fortsätter hela dagen ut. Måste ändå sitta inne och plugga på min samhällsuppsats hela dagen så det gör mig väl inte så jättemycket att det regnar.

Igår fick vi tårta efter fotbollsträningen, för det var en tjej som fyllde år så hon hade med sig tårta och bjöd på =) Veronika fyllde också år igår.

Nej nu ska jag gå till gymmet jag... Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0