Då var det slut på besök...

Nu har jag haft mamma och Jocke här i en vecka, i lördags åkte de hem. Började gråta när jag lämnade av dom på flygplatsen =( Men nu är det mindre än en och en halv månad tills jag kommer till Sverige!


 

Well well. Bodde med mamma & Jocke på deras hotell när de var här, men jag var i skolan som vanligt och så. Så när jag var i skolan under dagarna solade de och var vid stranden och så. Det var faktiskt fint väder hela veckan när de var här. Men inte så himla varmt, runt 17 grader kanske. Men de fick att lite färg i ansiktet ;) Sen har vi ätit massa tapas, de har tittat på min fotbollsträning, vi har varit i Mijas pueblo (där får man en jättefin utsikt över Fuengirola), de har besökt min skola, m.m. Det var jättekul att ha dem här i alla fall! Hoppas att det blir fler gånger =)

  
Mijas Pueblo

 
Jocke och jag åt på världens bästa restaurang, WOKEN!
Vi åt grodlår för första gången båda två =)


Mamma


Vårat hotell. Badades dock inget i utomhuspoolen, det är för kallt!


Min spanska familj bjöd hem oss på fika också, jättetrevligt =) Men eftersom min familj inte pratar engelska, och mamma & Jocke inte kan spanska, fick jag sitta och översätta fram och tillbaka mellan spanska och svenska hela tiden. Men det var kul =) Haha, Jocke berättade att jag har börjat prata i sömn på spanska också!

Eftersom jag har fyllt år fick jag ju presenter av dom också. Jocke hade köpt en väldigt efterlängtad och behövlig telefon åt mig. Så nu slipper jag prata i högtalaren för jämnan! Sen fick jag ett guldhalsband, en bok av Liza Marklund som utspelar sig här på Costa del Sol, pengar - både Euros och kronor, en svensk chokladask, ett usb-minne man kan sätta in telefonminneskortet i. Den här hade Jennifer skickat med mamma;
 Är hon inte så himla gullig alltså? Du är verkligen en äkta vän äggo! <3

Så tack allihop som hade skickat med presenter, det uppskattar jag jättemycket!

Det gick så himla fort när de var här, tycker knappt vi hann med nånting. Tiden bara flög iväg. Saknar er redan...
Jaja, idag är det fotbollsträning. Var ju bara på en träning när mamma och Jocke var här. Innan den ska jag plugga engelska. Imorgon skriver jag ett nytt inlägg, så ska jag lägga in bilder på hur en spansk kyrkogård ser ut!

Adios!


Kommentarer
Postat av: Madelene w

Jag längtar tills du kommer hem <3<3



jag saknar dig !

2008-11-10 @ 22:06:54
URL: http://madelenewallmon.blogg.se/
Postat av: Madelene w

Jag längtar tills du kommer hem <3<3



jag saknar dig !

2008-11-10 @ 22:11:04
Postat av: Helena

Ska börja köpa lotter varje dag så jag kan vinna några tusen, så jag också kan komma på besök. =)

Saknar dig spanjorvännen min!

2008-11-11 @ 00:11:31
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardsson
Postat av: Äggad

Saknar dig !

2008-11-13 @ 19:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0