Utmaning

Josefin utmanade mig.
Berätta 12 intressanta sanningar om dig själv
i slutet ska du utmana 6 med om du inte antar utmaningen kommer du ha otur resten av året. . .


1. Jag är en allätare, äter typ allt som de flesta rynkar näsan åt - lever, blodpudding, grodlår, you name it!
2. Jag vill jobba som advokat eller åklagare i framtiden och kommer att göra ALLT för att komma dit!
3. När jag har tråkigt brukar jag sitta och läsa spansk grammatik, och tycker faktiskt att det är jätteintressant.
4. Jag är urdålig på att passa tider. Har ni gjort upp att träffa mig klockan halv tre kan ni räkna med att jag kommer tjugo i tre.
5. Jag kan inte vissla!
6. Har nedsatt känsel i vänstra långfingret efter att jag i somras skar av en nerv då jag skulle kärna ur en avokado...
7. Jag är jätteintresserad av andra länder och deras kulturer och något av det bästa jag vet är att resa.
8. Jag är snål! Nästan alla mina kläder är köpta på rea, för jag tycker kläder är på tok för dyra när det inte är rea. Skulle t ex aldrig köpa ett par jeans för 1000 kr, never ever...
9. Tycker det är så besvärligt att sminka mig, och är dessutom jättedålig på det, vilket är anledningen till att jag nuförtiden bara sminkar mig till fest.
10. När jag inte har tränat på ungefär mer än tre dagar känner jag mig jätteäcklig och får ångest.
11. Jag är rädd för många djur och insekter, allt från harkrankar och trollsländor till älgar.
12. Jag är lite av en hypokondriker, om jag t ex är svälld i halsen så kan jag få för mig att halsen kommer bli så svälld att det inte kommer komma ner nån luft i halsen och jag kommer kvävas.

Jag utmanar: Madde Wallmon, Madde Eriksson, Karin Brodin, Amanda Höjevik, Helena Edvardssson och Anna Karlsson 


Kommentarer
Postat av: Kossan

inte glad på dig när du utmanar mig såhära... URS!

Har du det bra i lidköping då?

eller var du i linköping?

puss

2008-12-29 @ 21:57:28
URL: http://www.metrobloggen.se/helenaedvardson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0